péntek, június 02, 2017

androméda-köd


Sziasztok!
Kissé hosszú idő és egy személyesebb bejegyzés után úgy gondoltam, itt az ideje belevágni a blogolásba, mostmár remélhetőleg folyamatosan. Mint azt már említettem, kellett egy év, hogy visszaszerezzem korábbi lelkesedésem, anélkül nem tudtam volna írni ide. Nem lett volna értelme.
Nem szerettem volna csak úgy folytatni a blogolást, mindenféle előzmény vagy változtatás nélkül. Ez alatt az egy év alatt változtam én is, így most új névvel és új külsővel tér vissza az oldal. A korábbi Aestudies nevet nem éreztem magaménak, szerettem volna valami mást, valami jobbat. Így jutott eszembe a tumblr oldalam neve, mint a lehető legjobb ötlet. Úgyis rajongok a csillagászatért, az Androméda-köd pedig számomra elég különleges. A képen illetve a fejlécen található még a latinul Ursa Major, azaz Nagy-Medve csillagkép, ami az egyik kedvencemet, a göncölszekeret foglalja magába. A képet tumblrön találtam, már korábban is tetszett, így úgy gondoltam, itt is hasznát veszem.
A bejegyzések természetesen a korábbi témát folytatják. Szeretnék írni az első egyetemista évemről, kollégiumi tapasztalataimról, tanácsokat szeretnék adni leendő gólyáknak na meg persze egy csomó tanulási tippel szeretnék szolgálni. Újdonságként angol bejegyzésekre is számíthattok majd, ez számomra is gyakorlás lenne, nem szeretnék a nyáron elfelejteni angolul.
Remélem velem tartotok,
Rebeka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates